Yraaaan = Galet bra helg!

Yran började i fredags med att vi var några stycken som satt hos mig och drack innan våra matcher började. Vi spelade tre matcher och vann inte en enda, men vad gjorde väl det? Vi hade asroligt trots att det var svinkallt och att det regnade. Till sista matchen kom grabbarna från Kalix så efter den for vi till mig och drog igång partyt. Det blev en hemmafest med en massa drickande, singstar och allt som hör till.

Igår var jag uppe med tuppen som vanligt och det första jag ser när jag kommer in i vardagsrummet är Jonne och Johan som sov på min 1.40 breda soffa. Jonne hade tryckt in hela sig mellan armstöden så han såg fullständigt deformerad ut. Och Johan (1.93 lång) körde statisk magträning hela natten. Han var alldeles för lång för soffan så benen stack ut. Haha, såg himla roligt ut! Sen så hade de inte hittat något täcke så de använde tyget, som jag klätt om soffan med, till att värma sig. Johan fick den kortaste tygbiten så den täckte i princip bara hans "paket" och Jonne hade hittat en filt, men den använde han till att palla upp bakom ryggen för att han hade så ont i svanken. Haha, vilka grabbar alltså :D

Sen gjorde vi diverse ärenden på stan och på strömpilen innan mamma och pappa kom förbi och hälsade på och drack kaffe. Eller ja, de drack kaffe och vi började dricka då de var här samtidigt som vi såg på Sunes Jul. Fast vi hade egentligen inte behövt se på filmen för Jeppe kunde allting utantill och berättade hela tiden vad som skulle hända innan det hade hänt :P

Förfesten igår var heeelt jävla fucked up alltså! Det är tur att det som händer på yran, stannar på yran! Haha, men satan så roligt vi hade. Lisa, Bossan, Johan, Jonne, Nils, Jeppe och jag kan verkligen styra förskiva. Den innehöll allt och lite till. ;) Tommy och Jani var även förbi en snabbsväng, vilket var trevligt värre :)
Senare på kvällen kom Biffen förbi så vi satt här och pratade ett tag innan vi bestämde oss för att fara in till stan. Men eftersom vi inte orkade lägga en massa pengar på att gå in på området så satte vi oss i parken och lyssnade på Europe. De är fan grymma! När vi höll på att frysa ihjäl så bestämde vi oss för att gå donken. HELT VÄRDELÖS MAT! Jag fick vänta svinlänge på min burgare bara för att jag ville ha endast ost och dressing på min. Det tog personalen ca 15 min (min tidsuppfattning var inte den bästa men det kändes länge iaf) att tillaga denna. Till råga på allt så fick jag en smältost som smakade smör och beasås på samma gång. Tydligen så har inte donken smältost utan cheddardip. Hur sämst är inte det liksom? Hungrig som en varg och asförbannad för att jag fick vänta så satte jag mig tillslut med resten av gänget, där satt även Släggan och hennes kille. Och jag vet inte riktigt vad jag har sagt, men jag vet att vi skrattade hur länge som helst när vi satt där, och idag har Släggan träningsvärk i övre delen av magen. Jag skulle gärna vilja veta vad jag har sagt!! :P

Sen mötte jag och Lisa upp min kusin, som jag inte sett sen morbrors 50-års fest i julas, och hans kompisar. Det var himla trevligt faktiskt. Sen skulle jag bara följa Lisa tillbaka till Biffen, och sen tillbaka till min kusin men då hade jag slarvat bort honom helt plötsligt. Helt galet!

Haha, Nisse och Jeppe har sovit på soffan i natt. Nils var inrullad i min köksmatta där han låg och sov och Jeppe har sovit största delen av natten på golvet i duschen. Alldeles nyligt hittade vi Jeppe inrullad i min köksmatta, han låg inne i min garderob på golvet och sov. Haha! :P

Det går vilt till när vi är i farten.

Hur som helst så har jag en JÄVLA massa att städa, men det är det helt klart värt. Jag har haft en grym helg, så tack alla ni som varit inblandade. Detta gör vi om snaaart! :)

Jag har inte varit bakis överhuvudtaget på hela helgen vilket är både skönt och väldigt konstigt, men glad är jag för det! :)

Ikväll blir det att äta morsdagsmiddag med mamma och pappa på stan. Så gott så :)


Nej, nu ska jag säga hejdå till mina hockeypojkar och tacka dem för i helgen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fegon

Sluta vara så jävla dålig på att uppdatera :D

2010-07-03 @ 03:50:39
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0