Umeå City på ROADTRIP

Japp, det stämmer. Vi rullade från Gammlia 15.10, egentligen skulle vi ha åkt 15 men eftersom yours truly kom försent så fick de andra snällt vänta, he he he.

Än så länge så har det inte hänt särskilt mycket i bussen, vi har kikat på Sunes Jul och nu är det Solsidan som gäller. Själv ligger jag på golvet i bussen, eftersom jag är gammal och har ont i ryggen. Just idag är jag nämligen näst äldst i laget då Högdahl och Bladh är kvar i Umeå och Wess har opererat knät. Jisses, pension nästa!

Jag vet, enligt säkra källor, att det blir City-Bingo i bussen här framöver och jag har med mig ett riktigt bra pris med mig, den som vinner det kommer definitivt vara redo för bortamatch, he he he!


Mer updates kommer later!


/ # 17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0