- Huvudet högt

Det är precis det som gäller när allt verkar rasa runt en. Bit ihop och fortsätt kämpa, jag är mer eller mindre en expert på det, på både gott och ont!

Just nu är jag less det mesta, jag är less på att vara sjuk, att mitt humör går upp och ned som en berg-och dalbana, att jag bara gör samma saker hela tiden - vecka in och vecka ut. Nej det är dags för en förändring och den tar start nästa måndag, 20 december, då ska jag hem till Kalix. Ja, det blev lite tidigare än planerat, men det är mycket välbehövligt kan jag säga. När jag är hemma ska jag inte göra någonting annat än ha roligt. Jag ska umgås med alla jag saknar, träna och bara vara. Kommer bli awesome!

Nu lät det här som värsta deprimerade inlägget, men riktigt så är inte fallet. Jag trivs fantastisk bra i Umeå ännu, har världens bästa vänner som ställer upp för mig i vått och torrt och ett sjukt härligt lag som jag spenderar de flesta timmar med ;)

På fredag åker vi nedåt i Sverige, blir en roadtrip med stopp i Uppsala och Västerås, för att spela två matcher. Mot Alunda och mot serieledande Sala Silverstaden. Kommer bli en sjukt trång bussresa eftersom vi åker med IKSU U, men det ska bli skönt att bo på hotell iaf, hatar ju inte hotellfrukost!!

Sen åker jag alltså hemåt på måndagen, under dagen någon gång. Blir skönt med några extra dagar hemma, eftersom jag planerat att åka 23e från början.

I veckan är det samma rutiner som alltid, jobba, äta, sova, träna. Fast jag ska faktiskt göra någonting roligt på torsdag! Då ska jag bli sminkad, få håret stylat och bli fotograferad av en proffesionell fotograf, min lilla julklapp till mamma och pappa :)

Nä, nu ska jag försöka göra något vettigt med mitt liv!

Hej hopp, jag är glad att jag inte har en snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0