Ligg ned och ät!

Den ordern fick jag av mammis när jag pratade med henne i telefon tidigare och hon fick veta att jag hade feber och huvudvärk. Hon har varit så orolig över hur jag äter, sen jag svimmade. Hon får för sig att jag inte äter överhuvudtaget, vilket jag gör. Jag kanske inte äter lika mycket som förr, men jag äter när jag är hungrig och tills jag är mätt. Sen att jag kanske inte alltid äter enligt tallriksmodellen är ju en sak. Men jag äter då! :)

Vaknade 03.54 inatt av att jag hostade och var tvungen springa till toan där jag hostade tills jag kräktes slem. INTE NICE! Sen somnade jag om ett tag, i sängen, inte på toa! Men då 06.05 drog byggarbetarna här utanför, igång. Jäkla jobbigt måste jag säga! Hade lust att ta maskinen de använde, vet inte vad det var för någon, vet bara att den lät illa, och kasta den i huvudet på alla som jobbar. Då kände jag att jag hade en fruktansvärd huvudvärk och gick även och kollade tempen. Japp 39 graders feber! Eftersom jag har en normal kroppstemperatur på 36 grader så var det alltså som att jag hade 40 graders feber. Sms:ade till Louise att jag inte orkade komma på praktiken idag och gick och bäddade ned mig igen. Hade faktiskt sminkat mig, plattat håret och klätt på mig. Men när jag inte kunde äta på morgon så kände jag att jag aldrig skulle orka med praktiken idag så jag stannade hemma och bäddade ned mig i sängen igen. Det kändes helt OK idag faktiskt. Synd bara att jag inte hade någon ny film jag kunde kika på. Har sett alla jag har på hårddisken så jag fick göra som de lata dagdrivarna gör; se såpoperor som går på dagtid. Inte att rekommendera!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag är frisk snart för jag har planer till helgen med Lisa och eventuellt annat trevligt sällskap ;) På lördag är planen att vi ska se SM-finalerna och dricka vin och sedan gå ut. Look forward to it!! :)


Fick även sålt mina SM-final biljetter jag hade till Hilma. Mycket välbehövligt vill jag lova. Känns tråkigt att ha betalat 600 kr för något jag inte kan fara på. Så tack Hilma för att du köpte dem :)


Nej, nu ligger jag nedbäddad och ska slå igång en film. Ska bara diskutera färdigt med Fredrik på FB om livets alla funderingar :)


See ya!

Kommentarer
Postat av: syster

fan va du har börjat uppdatera då, bätrte än mig fan ;D

2010-04-15 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0