För vi har solen i ögonen!

Ja det har vi! Solen skiner och inte ett moln på himlen här i Umeå och det är SÅ skönt. Tredje dagen på raken vi har sol och klarblå himel, dock blåser det litegrann, men vad gör väl det? :)

Nu väntar jag på att Lisa ska sluta jobba så vi kan fara och köra vår intervall löpning och styrketräning. Kommer vara så skönt när det är gjort för jag är så himla trött i kroppen och huvudet just nu. Den här tiden på året är verkligen den jobbigaste för mig, ALLA mina allergier kommer på en gång och får mig att fysiskt gå in i väggen. Jag är trött dygnet runt, näsan rinner, ögonen rinner, jag har tungt att andas och det kliar på händerna och bröstet HELA tiden. Vad är det då som framkallar detta kanske ni undrar? Ja först har vi snömögel, och får er som inte vet vad det är så är det de som ser smutsigt ut i snön (?), sen får jag min pollen och när väl den har gått över, någon gång i slutet av maj, då får jag min gräsallergi och sedan får jag min höstpollen. Jaha, vad roligt tänker jag, nu är det vinter då får jag vara frisk till i mars/april nästa år. yeeees!

Nä nu måste jag sluta gnälla, men ibland är det bara ett måste för mig. Det är skönt att få ut lite gnäll här, då behöver jag ju inte gnälla åt andra :P

Ikväll ska jag dock bara se på tv och mysa. Carro skulle nog komma hit också så det blir asnice :)





Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0