Då var jag nere igen!

Nere i träsket... Jag förtjänar verkligen stryk för min, rakt ut sagt, förjävla dåliga uppdatering!

I helgen har jag inte gjort så mycket. Var med världens bästa Karlsson på stan i fredag. Vi skulle inhandla outfit till "Citykalaset". Det gjorde vi inte, endast p.g.a att staden inte hade någonting fint att erbjuda. Blev faktiskt besviken. Så när jag kom hem grävde jag långt in i min walk-in och hittade ett linne som jag köpte första året på gymnasiet som fick bli en del av min outfit. Billigt var ordet!

Lördag var det alltså dags för avslutning med innebandyn. De flesta från laget var hos mig innan vi drog vidare mot schlagerklubben där grillbuffé, herrlaget, sponsorer, styrelse och andra personer som jobbat kring föreningen, väntade. Jag var inte det minsta imponerad av maten, så för att fylla magen tog jag och Lisa till flaskan ;)

Summering: EN MYCKET BRA KVÄLL MED TREVLIGT SÄLLSKAP! Tack tjejer och killar!

Söndag förstår ni, som nu läser detta, att jag inte gjorde särskilt mycket. Var iaf hos Lisa och Hilma på kvällen. Där grillade Hilma och Moa och jag och Lisa gjorde.... Ja? Haha, sås och chokladpudding :D Gott som fan var det iaf!


Har även bestämt vecka för utlandsresa. Blir första eller andra veckan i juni så nu ska jag leta resor :D WOHO!


Tudels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0