Oj, det var länge sedan :S

Aj aj, nu har jag slarvat med mina uppdateringar som jag lovade Carro och Anton sköta 100 % bättre än sist, sorry guys ;S

Anyway så har det hänt lite sen sist:

Hade tenta i Hållbar utveckling och lärande, G=13 p, Mitt resultat= 13,5 p. Otroligt skönt att få godkänt på någonting jag inte ens pluggat på, jag har varit helt omotiverad och skoltrött sen efter jul. Jag t.o.m. längtade till AUO vid jul för att jag var så less allt på skolan, men jag kan säga att den längtan höll inte ens i sig över kursintrot på första AUO kursen. FY FAN SÅ TRIST! Jag säger då det ni som läser till idrottslärare och har mitt bakomlagda år framför er; ni kommer inte tycka att det är peace of cake iaf!!

Jag är iaf helt färdig med det här året och det känns HUR-BRA-SOM-HELST!!!

Lars och Sofie har fått en bebbe också, lilla Felix :)

Kort efter det fick jag och Jocke våra två pojkar, Valle och Vegas. En svart och en vit, som just nu håller på att demolera sin rosa flamingo. :)


Till helgen vankas det fest med brudarna, kommer bli utomordentligt roligt. Titta på landskampen, dricka vin, surra, utgång någonstans och sedan brukar de bli Max när jag är med Carro iaf ;D

Om ett tag kommer Stina hem, jag längtar! :)




I brist på inspiration har jag gjort något flummigt med mobilen;

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga




1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Den här bjuder jag på :P  


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
vet du hur ont i nmagen jag har? :)


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Nu får Jonas köra, annars hör jag av mig :)


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Det måste vara guds bra dag idag!


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vad fin du var på morgon gumman.


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Äsch då :)


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag är sugen som fan :)


8. Vad vill du höra mest av allt?
Du var riktigt het idag :)


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Polisen har kontroll på näsbyn.


10. Din romantiska replik?
De är halkigt som fan så kör försiktigt.


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Äsch vad synd...



Nej nu måste jag kolla vad huliganerna sysslar med.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0