Tröttheten smyger sig på.

Fy fasen alltså, jag har stigit upp 05.15 idag för att ta mig med buss till skolan, det är aldrig roligt alltså!! Till råga på allt så började morgonen med att en viss person gnällde om att jag skulle ha satt mig på den andra bussen eftersom denne person satt där. Jaha typiskt tänkte jag, inte gör man någonsin ett enda rätt :P

När jag då sitter där och läser NSD och lyssnar på wundeful musik så kommer vi fram till jämtön, hela främre delen av bussen är typ tom och ÄNDÅ ska en sitta bredvid mig, jaha typiskt igen då tänker jag men okej, men då känner jag det.... STANKEN! Jag mindes då varför jag hatar att åka buss och jag var samtidigt överlycklig för att jag inte var gravid för hade jag varit det hade jag spytt, det gjorde jag nästan ändå men, fy! Tvättar inte folk sig varje dag eller vad???


Nej fy fan.

Idag har jag varit dum, dum, dum, men det är det bara Carro som vet vad vi gjort, så jag säger bara A här så får ni fråga Carro om B sedan :D


Nej nu har pappa lagat nyponsoppa och gjort mackor åt mig så jag ska äta det. MUMS!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0