Update

Tjoho!

Nu sitter jag hos Anna i lule. Är väldigt trött eftersom jag har varit vaken sedan kl 02.55 inatt. Jocke for alltså till turkey inatt och jag är inte lite avundsjuk, men det känns ju faktiskt en aning lättare när jag vet att vi ska fara i augusti. ikväll blir det mysa och lajbans med friiiiida, var väldigt länge sedan så det är väl behövligt!

vi hade väl planerat lite tv-spel och studsmattehoppande, men alla som känner oss vet att det mest troligt inte blir någonting utav det utan det blir mjukglass/glass och en massa snackande om våra innersta känslor och våra alltför vältänkta funderingar om allt mellan himmel och jord. på tal om det så hade anton skickat in till våga fråga som går på rix fm. frågan löd ; vad är det för skillnad mellan en sjörövare och en pirat? Haha jävla kung fråga, dock fick han ingen svar. Taskigt!

aja, nu kom Anna tillbaka från duschen så nu ska vi kolla på hotell tills vi ska till stockholm, sedan äta och sedan skall jag iväg på match mot gammelstan. är lite blandade känslor inför den matchen men det skall bli mest roligt faktiskt!


tjipp och hej!

Kommentarer
Postat av: frida

inte illa pinkat att du bloggat! :)

jag var tvungen att smyga upp från sängen och få nån ordning på ögonen.. jävla tröttmössa du är alltså :) "nu är det inte länge kvar till jag somnar" tyst 4 sekunder och sen börjar du snarka som en galning :)

2008-05-14 @ 01:03:13
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: frida

det låter bra =) fast då måste vi ju panta burkar så vi kan köpa glass :P

2008-05-15 @ 22:04:41
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0