Fredagen

Helt okej dag!! Svin rolig faktiskt. Nu ser jag verkligen fram till när jag och Anna ska till Stockholm, det ska bli riktigt roligt, vi vet dock inte om Madde kommer ännu. Men jag surrar för två så det skall nog lösa sig :)

Blir nog kanske Takida på PDOL också i sommar, vi ska kolla över hur vi jobbar och så. Jag hoppas att jag är ledig!

Nu har jag just städat färdigt så nu blir det duschen, sen Sommarkrysset, Eurovision Song Contest och sen skulle jag vara chaufför åt Jocke och hans polare.

Imorgon; match Munksund borta kl 13 på Kvarnvallen. Sen blir det till att plugga det jag orkar :)


På måndag har jag en vecka kvar av skolan, skönt. Men väldigt tråkigt, vad skall jag göra utan Anna, Carro, Anton, Chrille, Anna-Sara, Ante, Alex, Karl och Louice?!?! Kommer sakna alla jätte mycket, men som tur är så är det inte långt till Luleå så jag ska minsann smyga mig dit någon gång också. Kommer bara att kännas konstigt att inte träffa alla varje dag.


På torsdag åker vi på paddeltur i råneå skärgård, det ser jag fram emot. Jag hade tur, svinaherden Karl valde mig som paddelkompis så det blir ytterst roligt :)
Vi ska ha en massa aktiviteter, sova i tält, laga mat ute och bara jyra lite, hoppas bara att detta väder håller i sig så att vi får ha bra väder någon gång vi gör någonting roligt!


Nej, nu väntar duschen.



Heja Charlotte!!!!

Kommentarer
Postat av: Fegon

Är du inte för gammal, eller iallafall för Cool... för PDOL? :)

2008-05-26 @ 19:00:17
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: frida

du har ju mig! :)

2008-05-28 @ 13:26:09
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0