Update..

Yiiihoo!

Min dag började inte lovande må ni tro! Jag vaknade alldeles för tidigt, och samtidigt som jag klev upp så for Jocke till Skellefteå för att jobba, han blir borta til torsdag :/
Sen när jag satte mig på bussen så satt jag svin jävla skönt med knäna mot stolsryggen på stolen framför. DÅ, vickar kärringen som sitter framför ned sätet HELA vägen ner så jag typ bryter knäna på mitten.

Nåja, sen har jag varit på skolan en snabbis. Åkte hem med 11 bussen, ringde och försökte väcka Frida för frukost på myggan men hon var stendöd så jag ringde mor så vi åt och talades vid och sedan gick vi på inter sport för att titta på skidor åt mig. Japp! Jag måste köpa skidor eftersom vi ska ha 2 veckor skidor i mars, åka skidor varje dag typ. trist att lägga pengar på skidor bara :S

Nåja, sen for jag hit, till Frida alltså, vi uppdaterade varandra först och sedan drog vi iväg och solade, sedan vidare till Älgen för att hälsa på Ty, Mamma-Lena och Kirre. Steffe var ej hemma.

Sedan vidare ner på Fra för ett äckel och sen for vi till Frida. Åt och smälte maten en stund, for sedan på Ica och köpte kladdkaka och sedan tillbaka och se Outsiders. Knasiga människor som väljer att äta gammal mat!

Sen kom Sara och ville att vi skulle komma på raggen, vilken vi gjorde och vi försökte lära henne hur man kör i farthinder, hon lärde sig EJ :D

Nu ska vi ha High School Musical maraton.

Några värdefulla meningar:

Vi sitter i Saaben:

Frida: Är den fram eller bakhjulsdriven?
Jag: Den har fyra hjul

Vi ligger i sängen:

Frida: Vad är det i kladdkaka?
Jag: Choklad och kladd?

camillagranström säger (23:50):
Frida är en slida
frida säger (23:51):
camilla är en pilla(re)
camillagranström säger (23:52):
frida är en (plan)smidare

Jag vill försvara mig med att det lät ytterst bra i mitt huvud, dock inte lika bra när Frida sa det högt :$

Jag i sömnen

Jag - (skriker till)  i'm on fire!!
jocke - va??
Jag - ja jag drömde att jag hjälpte farfar att såga plankor.. och det gick bra

Jag i sömnen igen

Jag - stön, fniss blabla
jocke - va?
Jag - ja men var försiktig med kläderna
jocke - va?
Jag - var försiktig när du slänger kläderna på golvet
jocke - vad sa du?
Jag sätter mig upp, tittar på jocke och börjar skratta
Jag - jag drömde att vi gjorde det.......... eller så var vi på mellandagsrea

Jaa, det var ju ungefär samma sak, eller?

Jocke tror numer att jag har han endast för två saker: 1) I sängkammaren 2) Börsen


Nu orkar jag absolut inte skriva mer, high school musical väntar :)

Camilla <3 Frida ;P


Kommentarer
Postat av: fiffo

haha sötgurka. du såg ut som ett mongo där du låg och sov när jag for. var tvungen att ta en bild, haha. ring mig när du vaknar så drar vi mot staden =) är sen till skolan så jag orkar inte gå på lektionen, och jag orkar inte gå hem igen :) missade bussjäveln, 2 gånger

2008-01-08 @ 08:55:17
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Emma

hahah :D

2008-01-08 @ 21:05:05
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0