År 2007 ytterst kort sammanfattat!

Jag och Frida hann snacka fonen med en utlänning: "Hallo! Mr, Taliban speaking"

  • Vi åt även Stenbäcken special den kvällen några riskakor och en bit korv

Jag, Jocke P och Jesse K öppnade ett gym i bassängen (?)

  • Frida har gett mig diagnosen lunginflammation som jag översatte till  KÅ(o)L

Har spelat DM 1 med Kalix, gick ej bra, men jag blev åteminstone matchens lirare mot Sangis

  • Jag och Frida har hunnit bli kär i Torkel i knipa - "Fucking shiet"

Varit med Elin till Lule för en Pekingsoppa och fest + övernattning hos hennes kusin

  • Jag + Elin + Pekinsoppa = SANT

Varit hos Sara i Öjebyn

  • Projektarbete med Marie, BF-Open, färdigt, med i NSD

Haft lagfest med fotbollen (herr och damlag) = Jag träffade Jocke

  • Har haft SPORT-lov med Frida = massa sporter (endast observerat)

Haft SPA-kväll med Frida i våran bubbelpool

  • Haft BUZZ kväll hos Loyd

Har varit på skotercross

  • Sökt in på högskola

Har påskfestat

  • Har sett Linda Bengtzing (dansade på bordet)

Har gjort bort mig ( råkade säga att ål var en orm)

  • Har sett majbrasa i g-gården + bastufest för att fira Palt-Emmas 18 - årsdag

Varit i Sikfors och spelat

  • Hälsodag på BF

Bytt innebandylag till Sangis

  • Sett folkrace

Sett Alvik - Umeå Ik

  • Årets första studsmattehoppning med Frida (16/5)

Varit med i bilen när Frida övningskörde med Mamma-Lena (gör aldrig om det!!)

  • Har fått en äkta Liverpooltröja av Jocke

Har gått på balen med Jens

  • Har tagit studenten

Jyrade junimånad med Frida

  • Spelat fotbollsmatcher

Lagfest med herrarna

  • For till Bulgarien med Jocke

Kom in på högskola

  • Började jobba

Flyttade från Kalix till Luleå och blev även sambo med Jocke

  • Fyllde 19 år

Började på Lärarutbildningen på LTU

  • Var på DM 2 - spelade final mot elitserielaget IBK Boden - förlorade endast med 6-4

Har bakat mockarutor som fick MVG av Jocke

  • Jag och Sara Persson har blivit rännstensungarna = dåliga i bowling

Har spelat en massa innebandy, bla ett derby mot mitt gamla lag Kalix = vinst 10-1

  • Har gjort en JÄVLA massa skoluppgifter och en tenta

Gjort halkbana med Hannah

  • Någon timme efter det även teoriprov

2 dagar efter det uppkörning = körkort

  • Har flyttat tillbaka till Kalix, till G-gården, I LOVE IT!

Varit och köpt julklappar

  • Varit på farfars kalas

Haft inflyttningsfest + utgång med singstar

  • Varit på pappas kalas

Firat jul med hockey på morgonen, sen hos mamma och pappa sen hos Jockes bröder

Emma och Tommy fick en Melwin, underbart söt och om man ser på gammaldags sätt så blev jag gammelfaster ¨

Spelat fotboll på juldagen med Jockes kompisar, var enda tjejen = pinsamt

  • Var inte på Jockes lag, han stod i mål, jag gjorde 4 mål, han blev arg :D

Annandagsderby, fest hos oss och sedan till Henke på hotellet

Fira nyår hos Jonny och Katta med en massa - god mat och trevligt sällskap var även chaffis åt mor och far som var fulla.

Jisses, det blev då inte snyggt detta! Men det går ju att läsa iaf :D

GOD FORTSÄTTNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0