stackars mig!

Haha, fick en väldans fin kommentar av en feg liten råtta som inte vågar stå för det han/hon tycker. Det roliga är att jag vet inom en snar framtid vem du är.

jag kanske inte är så omtyckt som jag tror, men jag tror att du tror att jag tror att jag är mer omtyckt än vad jag egentligen tror. jag antar inte att alla tycker om mig, långt ifrån! däremot så har jag de vänner jag har, och jag vet att de kompisar jag har är riktiga vänner, så det är absolut ingenting du behöver oroa dig över. jag är INTE ensam! jag är realistisk när jag uttalar mig om detta, för jag vet precis vilka jag kan lita på och inte. snacka skit vet jag väl inte om jag gör, däremot säger jag vad jag tycker och sen så är ju skitsnack precis som mat, det skall kryddas på för att det skall smaka. nåja, nu orkar jag inte ödsla mer tid på detta.

dessutom så känner inte du mig för fem öre, det märks ytterst tydligt på din kommentar.

however, så ska jag skriva lite om vad vi har gjort i björkliden.

söndag åkte vi tåg upp till björkliden, packade in oss i stugorna och hade möte med birgitta på hotellet.
måndag: slalom hela dagen, väldigt roligt måste jag säga. sedan bastu, spel osv på kvällen.
tisdag; slalom och telemark, roligt som fasen det med.
onsdag; telemark och snowboard, jag suger i snowboard, that's a fact!
torsdag; slalom och snowboard, lite roligt under dagen iaf :P, sedan packa inför dagsturen på fredagen.
fredag; tur på skidor, 9 km rakt upp och sedan 9 km rakt ned! jobbigt som fasen, men även ytterst roligt!
lördag; metodiktenta i slalom, samt möte och fika med birgitta, och packa inför bivackgrävning och 3 dagars turen.
söndag; vi gick lite mindre än 1 km där vi hittade vårt grävställe, där grävde vi sen i 8.5 timmar :P sedan sov vi gott som fasen, frös inte någonting förutom om näsan, och blev väckta ca 06.00 av birgitta.
måndag; började med att åka taxi till abisko, där vi började vår 1.5 mils vandring till abiskojaure, en mysig stuga långt åt h*lvete.
tisdag; gick tillbaka från abiskojaure, åkte taxi tillbaka till björkliden, packade upp, och började packa ned alla saker för hemfärd, gick ut och åt och bastade, sedan upp till hotellet för gemensam avslutning alla i klassen och efter det blev det fest. det var riktigt roligt!
onsdag: formation och hemfärd

vinterutbildningen är nu avslutad, vilket jag tycker är väldigt tråkigt för det var nog bland det roligaste jag har gjort!




hoppas jag får fler trevliga kommentarer ;)

Kommentarer
Postat av: frida

haha nej för sjuttsingen :) (stavas det så?) jag har alltid bott här ju :) haha, meh, du klagar ju bara om jag skriver långt, så det är ditt fel att det blir låttexter istället. dessutom har jag inte tid med nåt så fjantigt som bloggning (a) call me later, jag måste berätta massa, höhö

2008-04-28 @ 18:15:55
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: frida

du har alltid varit senil :) försök inte med mig

2008-04-29 @ 17:16:35
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0