Det är ILLA!

Ja det är det verkligen, jag har inte uppdaterat denna blogg sedan i MAJ då Jocke hade varit i Budapest och jag var tvungen att skryta om att han köpt en äkta Liverpool tröja åt mig. Aj aj, jag kommer aldrig att komma ihåg allt som har hänt så jag tror att jag börjar om från 0. Men vissa fakta kan vara nödvändiga att veta så jag tar det lite kort i punkter:


*  Jag har flyttat till Luleå där jag går mitt första år på Universitet (tyvärr inte mitt sista) där skall jag gå i 5 år till, jag läser alltså till Idrotts- och Samhällslärare för gymnasiet, jag vet, det är länge!

*   Jag har även bytt lag till Sangis AIF i innebandy då såklart. Ett mycket bra val enligt mig själv eftersom vi endast förlorade med 4-6 mot IBK Bodens elitserielag i DM finalen så vi är fan inte dåliga!

*   Jag har hunnit vara utomlands i sommar, till Bulgarien, dit ska jag inte nå mer! Jag blev matförgiftad, dock sista dagen så det var tur i oturen!



Hmm, det var väl kanske inte det viktigaste ni behövde veta men jag har fått tillfälligt hjärnsläpp så jag kommer inte på något mer, men fråga om det är något ni vill veta vettja! :)


Idag har jag varit en sväng på skolan, det var trevligt att träffa klassen igen, speciellt Maria. Och Cecca såklart, men henne har jag ju ändå träffat varje dag :D Magnus däremot skolkade nog :P
Nu sitter jag hemma själv, har just gjort min muntliga redovisning färdig som vi ska redovisa imorgon inför klassen om vad vi har gjort på praktiken. Jocke borde komma hem om en timme, då ska vi och handla och laga oss nå mat, jag är SVIN HUNGRIG!


I helgen har jag varit ut, (tro det eller ej ;) jag var med Ida och Sandra, fast i slutändan var jag med Danne och Andersson tills jag träffade Jocke på hotellet, jag var inte på danshumör!! :P
Emelie gjorde mig också sällskap på förfesten hos Sandra vilket var MYCKET trevligt, hade jag någon att prata med typ :P

Söndag gjorde jag inte så mycket, var och träna och for sedan hem till lule, vilket var skönt, det är alltid lugn och ro här, det är som att fara till en stuga typ, HAHA :D

hmm, ikväll blir det nog ingen träning, har 100 saker att göra i skolan + ett prov som jag ska göra på torsdag,(endast en del vet vilket:) japp, det är verkligen körigt nu, och så har vi tenta om en vecka, lite läskigt! :P


Nej nu orkar jag absolut inte skriva mer, men ja jag har en sak att säga som jag tycker stämmer för dagen :

Don't get mad, get even!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nu är det bara så att du gör detta till en vana fru Lindvall!;)

2007-10-31 @ 17:55:39
URL: http://ceclar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0