Lite fränt, TESTA! :)

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Du är en nolla och jag din idol

2. Kommer du komma långt i livet?
Lyssna till ditt hjärta

3. Hur ser dina vänner dig?
Det finaste någon kan få

4. Kommer du gifta dig?
Oooah hela natten

5. Vad är ditt livs themesong?
Vad händer sen?

6. Vad e ditt livshistoria?
Nära dig

7. Hur är skolan för dig?
Gud vad hon är läcker

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Sommaren som aldrig säger nej

9. Hur kommer imorgon vara?
Värsta schlagern

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Vi är dom tuffaste,starkaste, vackraste

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Jag ljuger så bra

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Luffarevisa

13. Hur är det med ditt liv?
Natten har en hemlighet

14. Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Ödet var min väg

15. Hur ser världen på dig?
Livets karameller

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Jag skiter i allt

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Stanne eller gå

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Du ska inte tro det blir sommar

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
En helt ny värld

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Som sommaren

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Rara söta Anna

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Min kärlekssång till dig

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Jag ger allt

24. Vad är några tips till mig?
Rulla fram

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Himlen är du

26. Vad är min danssång?
Han är min


Kommentarer
Postat av: fiffomiffo

15. Hur ser världen på dig?
Livets karameller

livets karameller? :O det var länge sen. du måste skicka den! om det är den jag tänker på? :)

2007-05-15 @ 23:23:15
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0