Allt och alla...

Ja igår var en riktigt lyckad kväll, fan vad roligt jag och Emma hade! :) Först var jag och döma hela dagen, ett p-12 sammandrag sen var det bara gasa hem och gasa fort som fan in i duschen, göra sig färdig och äta och sen for jag till Loyd :) Där skulle vi se fotboll och spela Buzz. Fotbollen blev ett x och Buzz vill jag inte tala om hur det gick för mig men whatevvah, det var ganska roligt iaf ;) jag var lite nervös först i början för jag blir så jävla förbannad när jag förlorar så jag visste inte om jag vågade vara med ifall att dom andra skulle tycka jag var ett psykfall, men Jocke var/är värre än mig så det tog inte länge innan jag tog över Jesses kontroll och spelade istället för honom :) Var för övrigt ende tjejen där tills Emma kom vid halv tolv eller vad den nu var, annars var det bara killar där : Loyd,Jocke,Tommy,Jesse,Jonas,Harry,Steffe och så var Jim och Bogga där en sväng också, men dom for nästan lika snabbt som dom kom :P

Nåja, roligt som fan hade jag då igår!

Ska snart och lira fotboll med en massa :)


Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0