Fucking shiet!

Aaaaarrrrgh!!

Just nu är jag riktigt förbannad för min skit telefon kan inte ta emot meddelanden och den skickar dubbla meddelanden hela tiden!

Anyway...

I måndags var det dags för skola igen, kommer inte ihåg om vi gjorde något speciellt, eller ja vi hade balkommitémöte. Sen på kvällen var det dags för träningar som vanligt.

Tisdagarna har jag tydliga problem med att komma ihåg vad fasiken vi har gjort på skolan, för just nu minns jag inte ett skvatt! Men på kvällen var det träning iaf!

Onsdag var igår, men ändå kommer jag inte ihåg, eller jo, nu vi var ju på en föreläsning om kost och träning med två bodybuilders, var rätt intressant att lyssna på, eller kost delen iaf :)
Sen på kvällen var jag på Center som var jobbigare än vanligt, sen träning.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, tog en välförtjänt sovmorgon och missade inte någonting eftersom det var nå skit om nå skit på skolan :) Sen for jag hem, bytte om och for och träna fotboll, eller jag var målvaktstränare idag, var roligt som fasen, saknar som mina stolpar ibland känner jag. Så jag ska stå i mål nästa träning :) Men bara då! Sen fick jag lifta med Roger till sporthallen, där var det bara att byta om igen för innebandyträningen. Träningen gick väl hyfsat iaf.

Imorgon ska jag på skolan en sväng, sen hem och äta en snabbis och sen iväg tillbaka till Furuhed där flickorna har träningsmatch inför helgens sammandrag. Sen ska vi fara med dom och äta grillbuffén med dom på valhall. Gott ska det bli!

På lördag ska jag först upp och jobba och sen ska jag på herrarnas match med Elin min lilla maskot och sen har jag själv match, kl 16.00, mot Pajala. Får se hur det går, vi ska inte underskatta dom! Efter matchen blir det kanske att vara med Frida? jag vet inte ännu men jag hoppas det :)

På söndag har flickorna sammandrag hela dagen, första matchen börjar kl 10.00 så kom och titta den som vill!! :) Dom är superduktiga allihopa och ett sånt härligt gäng dessutom. På söndag tar vi dom tjejer! :)
Efter sammandraget ska jag stanna och se herrarnas match och sen hem och se La Liga :)

Det är väl ungefär vad jag ska göra och har gjort.


<3  Elin, Frida och Malin, ni är som dom tre vise männen. Hela världen vore annorlunda utan er!


Coola bananer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0