Nu och då.

Gammal kärlek rostar aldrig som dom säger :) Därför har jag världens bästa kompisar, för dom har funnits med i hundra år och jag hoppas på hundra till ! :)

Elin, dig har jag känt sen jag var 7 år, det betyder att vi har känt varandra i 11 år, snart 12 och jag tycker bara mer och mer om dig för varje år som går! :)

Frida, dig har jag känt sen jag var 11 kanske? Eller vi var ju med varandra när vi var små men det är nog något jag har förträngt så jag tar från när vi började umgås ;) Finns ingen som du Frida, jag kan vara med dig varenda dag utan att bli det minsta less, även fast du blir less på mig och mina eviga skratt och schitzofren anfall, då skrattar jag bara lite till tills du tillslut inte kan hålla dig mer. Finns ingen jag känner så bra som dig och det finns ingen som känner mig så bra som du gör, let's keep it that way! :)

Malin, dig har jag nog bara känt på avstånd i större delen av mitt liv, det var inte fören jag började spela fotboll med dig igen som vi connectade ordentligt, det är absolut inget jag ångrar för det finns ingen snällare än dig :)




För övrigt så är jag och Marie äntligen färdiga med vårat projektarbete, eller iaf den praktiska delen. Skönt som bara den att det är färdigt, det har varit många och långa förberedelser men tack vare det så blev det jätte lyckat. Och för dom som undrar vad vi har gjort så har vi anordnat en fotbollsturnering för kommunens åk 9. Läs mer i NSD (fredag 23/2).

Imorgon blir en väldans intensiv dag. Först ska jag stiga upp och jobba och sen fara och sola, sen så är det innebandy derby, Sangis-Kalix, blir nog en väldigt underhållande match. Efter den skall jag bara snabbt hem och sedan till Furuhedshallen, där ska vi ha volleybollturnering med våra herrar och IFK Kalix två herrlag. Efter den ska vi tillbaka till sporthallen, där ska vi käka och bada, och efter den ska vi till Maria i vårat lag. Kommer att bli en riktigt bra dag :)

Söndag skall jag fara till Piteå och döma halva dagen så efter det lär jag ju vara helt slut!

Ikväll är det då skärstatus så dagens tillställningar orkar jag då inte ens nämna!





Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0