Nu är det mycket!

Ja, det är precis vad det är. Projektarbetstiden börjar sina, Nk B prov på Ellära imorgon, Religionsprov nästa vecka, skall ha skrivit en uppsats på 15 dataskrivna sidor om någonting varlfritt inom idrott till påsk. så här mycket har jag inte haft på alla mina skolår känns det som :D

Anyway...

I fredags var jag med Elin mah babe :) Kul som fasen hade vi, en ganska stressad kväll blev det :D
Vi satte oss först på bussen vid 17, där satt även min andra gulle babe Frida som skulle med Kix till lule och se hockey. När vi kom fram till lule så gick jag och Elin och käka på Baan Thai där jag åt Pekingsoppa för första gången i mitt liv och nu är jag beroende! jag är sugen på det varenda dag :D jag åt även min klassiker : Oxfilé med potatisgratäng och tzatziki :) Gott som fasen! Sen när vi var proppmätta började vi gå mot Sara, och när vi kom fram dit så var klockan 20.30 ungefär, då var det stressigt eftersom vi inte gjort oss färdiga eller nå, så vi gjorde oss färdiga och började vandra till nästa anhalt och kom fram dit vid 22 tror jag. Där var det trevligt som fasen också :) Sen jyrade vi runt mest och for på någon fest och så sen for vi tillbaka till Sara vid 4 tror jag den var :D

Dagen efter skulle jag döma hela dagen i Sävast, det gick bra som bara den :) Och vad jag gjorde på kvällen/natten är hemligt och endast några få vet om det. ;)

Söndag hade "jag" match, spelade inte en minut. Sen kom Frida och sleepade med mig, alltid lika mysigt syster ;)


Nåja, nu orkar jag inte skriva mer :)
Eller jo en sak till....

Elin, Frida och Malin- I kinda love you :)

Kommentarer
Postat av: fiffomiffo

i kind of love you 2 baby :)

2007-02-08 @ 00:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0