Foh sho!

Alltså, har haft 2 dagar fulla av aggressioner. Har aldrig någonsin varit på så dåligt humör tror jag. Nåja, vad som har orsakat detta tänker jag inte gå in på, har iaf varit rackarns arg för dem som undrar varför jag varit konstig!


Anyway..

I fredags var jag med min baby Elin a.ka Elvis, hon fixade mitt hår och sen for vi och köpte Pekingsoppa, vilket is the shit! Vi är så jäkla beroende, båda två har ätit det 3 ggr på 2 veckor :D Efter Pekingsoppan for vi och såg Sangis match :) Så jäkla mysig kväll hade vi, det skall göras om!! :)


I helgen har jag varit hos Sara och hälsat på, det har varit så himla roligt :) Synd bara att man hinner dricka så mycket när man pratar minnen, för det blev lite för mycket faktiskt ;P
Först var vi hos Sara, där duschade jag efter matchen och gick sedan och handlade åt henne. Hon sa att hon hade mat hemma men det hon hade var följande: Ett paket skinka, ett paket smör, en halv tub salamiost och lite mjölk. :O LOL säger jag då! :D jag köpte iaf korv och bröd och nå makaroner, senap,ketchup och ja lite sånt där så hon överlever iaf :D

Efter det så for vi till My och förfestade med henne och Emelie.
Vid 23.30 skjutsade deras kompis med det roliga namnet (Ajax) oss till Luleå och till Brasse. Haha, jag satt och skrattade i bilen för att första gången jag hörde hans namn trodde jag att han var en häst och jag sa det till Sara, så hade hon sagt det till han så jag skämdes lite, men det gick över ganska snabbt ;)

Efter Brasse gick vi och åt och sedan kom Marcus och hämtade oss, sen for jag till Emelie och sov för Sara fick lite för mycket så Marcus fick vara med henne själv istället :)

Det var iaf väldigt roligt att träffa Sara igen! Det måste vi göra om! :)


Förövrigt har jag paxat in mig hos Frida onsdag och fredag iaf för på onsdag ska vi först på hockey och sen mysa och fredag får jag inte vara hemma för Linda ska ha nå middag för att hon har fyllt år :P  Jäklar vad vi ska mysa Frixy ;)
Sen ska jag och döma på lördag i Luleå, eller ja jag ska först upp och jobba och sen döma :)



Elin,Frida och Malin - Vänner som er finns egentligen bara i drömmarnas värld! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0