ååååh vad lycklig jag är...

det har verkligen varit min dag idag alltså!
allting är ordnat inför balen nu, det känns jätte skönt!

Sen så har jag varit och kört bil i över en timme idag utan att få ett ända k-stop, fan vad stolt jag är över mig själv! :)

alltså, jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är idag. eller det kan jag, men det tänker jag inte skriva här :D

sikfors till helgen, det ska bli riktigt roligt faktiskt, med vårat underbara lag, vi har så himla skojigt :) Helgen efter det är det DM + Linda Bengtzing på hotellet. Måste dock se henne nykter eftersom vi har DM dagen efter men det kanske är lika bra så att jag kommer ihåg exakt ALLT! ;D Linda = BÄST!


Näe, nu ska jag gå och fira med en glass tror jag. det är ju nästan lite somrigt ute! :D


Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0