Up-to-date

Dagen har spenderats med världens bästa Karlsson. Alltså Lisa :)

Vi har hunnit sola och spelat match. Egentligen skulle vi spela MOT Umeflyers, men eftersom det bara var jag och Lisa som var där, så spelade vi MED dem. Det var verkligen hur roligt som helst och dem blev så glada varje gång de lyckades dribbla förbi oss och göra mål. Det gjorde verkligen min dag! Det är sånt här som gör att jag börjar fundera på hur bortskämd jag egentligen är. Varför kan inte jag bli lika glad för sådana småsaker som dem? Jag ska helt klart skärpa mig på den punkten och bli glad för minsta lilla nu :) Fast jag är ju egentligen inte den bittraste i denna värld, som jag nu fick det att låta som, men jag är inte alltid på bra humör. Även om jag 9 gånger av 10 visar mig glad utåt. Tänk på det ni!


Till middag gjorde jag mig några plättar som jag kallar det, men eftersom jag nu bor i Umeå kanske jag måste kalla det pannkakor? However så var det gott som fan och jag åt det tillsammans med drottningssylt och tre skivor rå, basturökt, falukorv. ;) ASGOTT! :)

Sen dess har jag bara suttit framför tv:n, är välbehövligt faktiskt. Känner mig bakis fast jag inte druckit en droppe i helgen. Har en egen teori om att det måste vara för att jag festat varje helg i... ja en massa herrans helger. Så kroppen är inställd på att vara bakis minst en dag varje helg. Men vad vet jag? Jag är ju bara en sketen idrottslärare!


Jag har även glömt, eller glömt ska jag inte säga för jag tänkte göra ett enkomt inlägg till Frida, Patrik och deras prinsessa, med bilder och hela paketet. Men bloggen vill tydligen inte samma sak som mig så jag får helt enkelt skriva att; VÄRLDENS BÄSTA FRIDA HAR FÅTT VÄRLDENS SÖTASTE LILLA DOTTER! Jag är så otroligt stolt över Frida och så lycklig för deras skull! Grattis än en gång! :)


Nu jävlar Lisa har jag uppdaterat en gång mer än dig idag ;)


Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0