det rullar ju på bra

med mitt bloggande. Jag kan ju när jag vill!

Idag var första dagen på praktiken. Är på Minervaskolan, bara en liten bit från där jag bor, så det är som skönt :) Dock inser jag nu mer och mer vilket misstag jag har gjort som valt hemkunskap. Jag verkligen avskyr det! Jag förstår inte alls det roliga. Iofs så hade jag inte tyckt att något annat ämne hade varit roligare, hatar nog dem ännu mer. Men det kan ju hända att jag tycker HK:n blir rolig att jobba med när jag själv får lägga upp lektionerna och uppfostra kidsen till normala individer :P Hade en ganska livad klass idag, inte dålig på något sätt, men högljudd, så jag var alldeles slut i huvudet när jag slutade. Som tur var skickade Lisa ett mess på eftermiddagen: "Vill du äta här innan IKSU matchen?" Det här med tankeöverföring fungerar verkligen mellan mig och Lisa alltså! Givetvis ville jag ju äta hennes mumsiga mat. Sandra gjorde oss sällskap över middagen och innebandyn, mycket trevligt måste jag säga! Var dock inget vidare sällskap p.g.a min huvudvärk, men mitt sällskap kan behöva se att jag kan vara tyst ibland också :P


Nu ligger jag nedbäddad under mitt rosa duntäcke och ser american idol. Ska slå igång en film snart, måste bara bestämma vilken jag är sugen på :)



Goodie nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0