3:e dagen

Igår var jag och Lisa och jobbade i seket på Umeåcupen. Jag var givetvis den som skötte mikrofonen och allt snack. Skräll? :P
Jag var lite nervös i början men det gick bra och när jag suttit där ett tag så var jag helt plötsligt kung i speakersnack! Vår sportchef lovade att fixa jobb på Canal+ och att jag skulle få Wikegård som mentor, inte illa! Haha, synd bara att det är inte riktigt det jobbet jag blivit lovad, men men, jag är nöjd över att få ett jobb så man kan tjäna lite extra cash när man pluggar. Det kommer rädda min höst, det vill jag lova! :)

Nu ska jag och Lisa och sola och sen ska vi, Amanda och några av Amandas kompisar och spela match mot UmeFlyers. Kommer bli jätte roligt. Det är så roligt att se hur lite det egentligen behövs för att göra dem glada. Det kommer göra min dag! :)



På återläsande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0