update

festen i helgen var verkligen hur rolig som helst. jag längtar redan till nästa fest kan jag ju säga! mådde ändå hyfsat på söndag fast jag hade ruskigt ont i huvudet och var seg, men det gick över när jag for och träna :)

anton for ju på em i söndags, och han har lovat att skicka ett mess när han sitter och kollar på mina babes i spanien, glöm inte att hålla detta karlsson!!!

Under lördagen såg vi matchen, spelade kubb (jag har nu officiellt lagt ned min kubbkarriär), skickade ett mess till kalle k i fyllan från alla, körde en massa lekar som chrille satt och kuckilura ihop, åt jordgubbar, drack vin, träffade några nya människor, sjöng karaeoke, gick ut på terassen, var 23 där, var bara en i gänget som uppnådde den åldern, hon gick först, var den enda som fick visa leg, så det var chill, vi fick börja vår utgång med att tejpa min satans sko, den gick sönder någon gång i taxin från mjölkudden (?) men den gick att tejpa ihop, jag kände mig dock en smula primitiv, men jag hade jävligt roligt ändå. träffade karro thomtén och lina johansson, jag har inte sett några av dem på väldigt länge, så det var roligt :)


aja, igår hade vi match mot trångfors, gick väl inte så lysande för laget men för mig kändes det bra. var roligt när vår tränare kom och sa efter matchen att jag hade varit riktigt bra. det är ju alltid roligt :) fick göra ett mål också, en frispark typ i krysset, var ju extra roligt då eftersom jag fick spela mittback igen fast jag allra allra helst vill vara forward :)

hann också vara med frida en sväng igår, vilket alltid är trevligt. vi var och kika på deras nya hus, vilket var stort med fula tapeter och golv, men det skulle dom fixa till :)

ikväll är det träning och imorgon match mot notviken 2, då hoppas jag på en forwardposition. men man vet ju aldrig.

nej nu ska jag gå och måla mina naglar och förbereda middagen tills jocke kommer hem.


take care!

Kommentarer
Postat av: Camilla J

Jo hon gifte sig i fredags :) Ja vi blir väl det, fast på oss kanske det inte märks ;P haha

2008-06-22 @ 21:36:45
Postat av: Camilla

Ja för mig var det inte så oväntat ;P Haha, ja klart vi är.. Ja just ja, innebandyn börjar ju nästa vecka.. Det ska bli skoj, bara inte ulf kör allt får hårt med oss i början :P

2008-06-24 @ 21:45:02
Postat av: Granstrom tha # 1

Jahajassåjadu, och vem var det som fixade den förbannade frisparken då? Jag tänkte ju att jag skulle offra mig och få lite ont för din skull, så att du äntligen skulle få göra mål ! :) ( egentligen var det så det ska se coolt ut med två Granströms i toppen på poängligan )

2008-07-02 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0