Deadmeat!

Jo jag är så hemskt trött, har väldigt mycket i skolan nu innan vi ska till fjällen. Fast det är samtidigt så himla roligt, jag trivs så bra i vår klass. :)

I övrigt måste jag ju meddela att vi har vunnit div 2 med innebandyn, så nu skall vi kvala till div 1 i mitten av mars. vi skall möta antingen hammarängen (vilket det lutar åt) eller holmsund (går nog direkt upp i div 1). Hmm, undrar hur förbundet kan anse att västerbottens div 2 är bättre än norrbottens?! ;D

Åååh, jag som var så sugen på att blogga, nu har jag ju skrivkramp efter allt skolarbete :S

hmm hmm hmm, ja förra veckan var jag på praktik på innanbäckens högstadium. det var ytterst roligt och jag längtar redan tills vi ska på praktik igen, fast det lär nog dröja för om en månad skall vi till fjällen i 10 dagar, vi skall sova i snön ena dagen vilket kommer bli en ovärdelig upplevelse eftersom man aldrig skulle ha gjort det annars. Om man nu inte hade somnat i en snödriva på vägen hem från hotellet.?!

anyway, nu ska jag gå och skriva färdigt mitt skolarbete så hörs vi sedan!

Tootis!


Kommentarer
Postat av: EMMA

Grattiiiis :D Puss

2008-02-20 @ 18:11:58
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack så mycket :)

2008-02-20 @ 22:12:30
Postat av: Emelie

I know ska försöka uppdatera snart, någon gång, då jag orkar :) ja det brukar ju vara jag som skjuter på dig så du har nog kanske lite att ge igen :D

2008-02-20 @ 22:36:58
Postat av: fiffo

mina egna erfarenheter säger att det inte är så skönt att sova i snödrivor. just so you know :)
fast hoppas ni får det nice där i skogarna.
vi måste ju hinna styra något före du far också. right? ringer sen om jag kommer ihåg :)

2008-02-24 @ 13:11:00
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0