Ännu en dag.

Igår var det dags för årets första klåddbak. Det gick bra men jag var lite ringrostig :P

Ja, det var ju viktigt.

Uhm, ja, vi har sista seriematchen för i år imorgon, hemma på SporCity mot Taif, kan bli spännande, fast det får vi väl ändå hoppas att det inte blir ;D

Sen är det bara kvalmatcherna vi har kvar att spela för säsongen, och sen börjar fotbollen, om vi nu inte skulle till Sthlm på den där cupen vi blev inbjuden till, det hade varit väldigt roligt att fara på någonting sådant med laget. :)

Jag har totally skrivkramp 24/7. Jag misstänker dock att det är för att jag skriver så mycket i skolan. Jo, så måste det vara! :)

I veckan börjar vi dock med skidorna, skall bli väldigt spännande att se hur det går, men vi hoppas på det bästa. Går det dåligt så är det för att jag har för långa skidor! Just det, måste ringa Öberg angående det!

Jaja, nu ska jag göra nå nytta, vilket är ingenting. Ska väl snoka runt lite och sen se melodifestivalen, fast det var inga artister i min smak ikväll. Längtar tills nästa vecka då både Linda Bengtzing och Charlotte Perelli är: Wiii :)


Peace!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Camilla är en melodifestivals-nöööörd!!! :)

2008-02-24 @ 17:23:39
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: EMMA

ÄÄÄÄH ;) inte är det så farligt.
Hörrö pysen, VI MÅSTE UMGÅS! :o

2008-02-24 @ 17:44:25
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0