Uppdatering...

Nu är jobbandet snart slut. Sommaren är slut för länge sedan, det är riktigt höstväder nu. Det gör visserligen inte mig någonting eftersom jag älskar hösten med alla tillbehör. Exempelvis;

Man får klä på sig, men behöver ändå inte klä på sig för mycket
Innebandyn drar igång på riktigt
Man får börja tända ljus och lampor eftersom det är mörkt
Det är inte länge till julen
Skolan börjar så jag kan träffa allihopa

Allt är bara sååå mysigt och jag ser fram emot en lång höst, dock inte för lång. Jag vet, jag är knäpp, men jag tycker den är underbar.

20/8 Fyller jag 20 år och blir därmed vuxen ( åtminstone på papper)
27/8 Skall jag rakpermanenta håret
29-31/8 Far jag, anna och madde till stockholm för tjejweekend med Mamma Mia,shopping, mat, vin och mys
1/9 Börjar skolan och på eftermiddagen åker jag och jocke en vecka till Cypern, rättare sagt till Aiya Napa.
12-14/9 Är det innebandy DM i Arvidsjaur som jag verkligen vill att vi vinner!

Nåja, det var nu några datum att se fram emot. Vi får väl se sen då vilka som höll förväntningarna, men mest troligt så gör alla det. :)

TjollaHopp!


Kommentarer
Postat av: frida

nånstans i ditt ytterst pressade schema är det fan bara att du gör plats för mig. för nu börjar jag lessna på vårat telefon-förhållande :)

2008-08-12 @ 23:13:27
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0