Vad har hänt?

Det som har hänt är:

Måndag; då hade vi Hälsodag för våra BF 1or. Det var riktigt roligt faktiskt :) Mitt och Maries lag var KING! ;D
Sen på kvällen var jag och simmade och pluggade lite granna :)

Tisdag; LEDIG!! Wihoo, lite skönt det var med ledighet då :) Tog mig en liten sovmorgon sen ringde jag mamma så hon kom och plockade upp mig så for vi ut och övningsköra och gjorde lite missions på stan. Sen for vi hem och beställde kläder till moi :) Sen vidare iväg på träning.

Onsdag; skola :/ Kändes trist att vara där. Men på morgonen hade vi Aerobics på IV:n som Sofia och Linnea ledde, det var bra! :) Och så fick jag se Jockes påbörjade tatuering, snygg som fan! Sen for jag hem och åt middag, sen skjutsade Linda mig till Furuhedsplan, där var jag och såg f-92 s match, eller ett tag av den. Och sedan vidare mot SportCity för innebandyträning, var laddad för maxtestet vi skulle ha, men det blev inte för Fredde kunde inte komma. Så vi spelade i princip hela träningen, men det var roligt som bara den! :)

Torsdag; LEDIG! meeen, steg upp tidigt iaf för vi skulle till Luleå och se folkrace :S Fredrik och Mattias skulle köra. Fast jag tyckte dom hade mest otur dom stackarna, innan dagen var slut var bilen paj och mosad. :/
Efter det for vi mot Alvik och skulle se Alvik-Umeå IK, det var väl ingen direkt underhållande match men ändå roligt att se! Sen var det bara gasa hemåt fort som fasen för då hade jag träning och sen efter den for jag hem och duschade, sen for vi och handlade och hyrde film.

Fredag; LEDIG, all alone. Såg den ena filmen vi hyrde igår nu på morgon när jag vaknade. Sen gjorde jag mig färdig, for och lämnade filmera och sen kom Frida och hämtade mig. Då var det dags för årets första studsmattehoppning. ROLIGT! Och så har vi varit och handlat åt Mamma-Lena som har opererats, det var snällt av oss! :) Sen så har Frida övingskört, jag tyckte hon var duktig till en början, helt över förväntan! Men sen så började hon och Mamma-Lena gapa åt varandra så då blev jag livrädd i bilen, det slutade med att Mamma-Lena drog stenhårt i handbromsen, då kände jag att jag kunde andas igen :) Efter det for vi hem och lagade mat och åt den, det var gott! Sen for vi till pappa Roger där Frida skulle duscha, sen gasade vi vidare till mig. Nu har jag bara legat i soffan vid datorn, tänkte fara och se Assis match men Pööösan har inget körkort så det gick inte! ;s Snart kommer förhoppningsvis Frida hit, hon är på någon fest, men tills dess ska jag lyssna på LINDA BENGTZING!
Imorgon, (lördag) blir det nog att fara se fotboll, sen bastu i gammelgården med mina Emmor sen vet man aldrig vad vi hittar på, men säkert nå bus ;)

Söndag; träningsmatch och ? ja, jag har ingen aning. :)

nu ids jag absolut inte skriva nå mer eftersom Pööösan plingar på msn hela tiden och det stör mina författarkunskaper, dom försvinner liksom ;D

ha en trevlig helg allihopa!

--->Frida Pööösan Emma Elin <----

Linda Bengtzing & Liverpool <3

Tack och hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0