Mest GREAT! ;)

Japp, har fått en äkta Liverpool tröja av Jocke när han har varit i Budapest, lite snällt! :)

Fan snart har jag max-test, lite nervös jag är :S Kommer ju inte gå nå bra, men det är ju för mitt eget bästa! Förhoppningsvis lägger Fredde upp det så pass bra att man slipper gå på gymet för att genomföra mitt träningsprogram, har inte riktigt tid med det.


Gud vilken musik jag har nu alltså, NICE!

Jessica Simpson - I'm gonna love you forever
Linda Bengtzing - Han är min
Enrique Iglesias - Do you know
E-Type - True beliver
GES - En jävel kärlek
Phil Collins - You'll be in my heart
Danny - Play it for the girls
Da Buzz - Take all my love

ja, listan kan göras lång :)

I veckan har alltså Palt-Emma hunnit fylla 18 år, grattis till henne! ;)
Anders har blivit 22 år, grattis till honom! :)

I veckan gör jag mitt sista prov i Kalix Kommun, lite sweet ;)

Snart är det bal och student, jag går bara och räknar dagarna! Det ska bli så himla roligt.

Idag har jag fått mina kläder jag beställt också, härligt! Och så har jag köpt ett par finare shorts ;)

Nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.

En del är 100 gånger så bra som alla andra, Elin, Frida,Emma,Emma,Emma, Ida!

Peace and love <3

Kommentarer
Postat av: Pööös

Du är så söt! :)

2007-05-24 @ 10:03:30
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0