Allt på senaste

Japp, det har hänt en massa så jag kommer nog inte ihåg riktigt allt men vi kan börja på Linda Bengtzingkvällen. Först kom Pööösan till mig för lite sminkning, fixning av hår och lite klädval. När vi fixat färdigt oss så var vi jätte hungriga så då ringde vi och beställde lite kinesmat som Emma och Cecca plockade upp innan dom kom till mig. Sen åt vi lite granna och sen skulle Emma fixa sig, men helt plötsligt så fick vi ett samtal att en massa skulle komma så Emma fick stressfixa sig färdigt. Sen kom iaf Danne, Jesse och Erik först. Då spelade vi lite spel ett tag bara vilket inte gick så jätte bra eftersom man var lite ur fokus :P

Sen efter ett tag kom Jocke, Krille, Rille,Henke, Sjöberg och Dajjen. Dajjen for dock ganska snabbt eftersom han var chaffis. Men roligt hade vi iaf, Jocke och Rille var bartenders och blandade Linda Bengtzing drinkar :P

På valborg så kom Pööösan också till mig, då åt vi först lite kycklingwok som min syster hade tillagat, MUMS! :) Sen så kom Emma och hämtade oss så for vi och handlade och plockade upp Palten (Olofsson). Sen kom vi på att vi blev jätte sugen på att se lite fotboll så vi for till Risön och såg ett tag av IFK Kalix match, men det var så rackarns kallt att vi for efter en kvart typ. :D
Då for vi till Emma i G-gården där vi såg lite hockey och jyrade lite med Stickan och Biggan (gittan) HAHAH! :D Sen for vi till plan för där var det en liten majbrasa som vi ville undersöka och så slog vi på bastun i omklädningsrummet, när vi hade frusit tillräckligt länge så gick vi in och bastade vilket var underbart skönt! När vi hade bastat färdigt och höll på att fixa oss så kom Cecca. Då gick vi in på kansliet och spelade lite kort och satt och snackade lite strunt :)

Sen for vi på hotellet vilket SÖG! Så då for vi hem till mig en sväng och sen och hämta Micke, då tänkte vi käka på Fra men eftersom det var måndag var det inte ens lite öppet så då for alla hem till sig :)

Sen på onsdag så hade vi match mot Unbyn/Sävast. En riktigt rolig match att spela, alla i laget spelade tillsammans och ingen hade någon enmans show. Riktigt skön vinst med 7-0. Målen: Emma Enholm 2, Johanna Granström (G) 2, Martina Björnfot 1, Johanna Vinsa 1, Jag 1.

Sen hade jag religionsprov på torsdag som inte gick så bra eftersom jag inte hunnit plugga då det har varit Champions League i veckan. LIVERPOOL <3

På fredag hade jag två prov i NK B, ett på centrala nervsystemet och ett på hela människokroppen. Jag klarade båda med nöd och näppe. :P

På fredag kväll var vi en sväng till Benny i G-gården för Jocke skulle laga något i den andra bilen, det var tråkigt som fan så jag satt mest och surra i telefon med en massa. Sen for vi hem och såg film.

Igår (lördag) for jag hem tidigt från Jocke för jag skulle bära upp mina soffor på mitt rum, det var tungt som fan. Sen for jag och Jocke och såg fotboll med Gunnar och Danne. Sen på kvällen fortsatte jag att städa lite medans Jocke var på Dajjens brölloppsfest. Sen for vi till Jocke och såg Sing-a-long. Sen gjorde vi mat och sen for vi till Börjelsbyn och lämnade Krilles bil och hämtade Jockes och sen for vi hem och såg CSI och sen somnade. Men då vaknade vi en 10-11 gånger för att Krille ringde hela tiden (kring 3) och ville ha skjuts och Jocke ides inte svara så då ringde han ännu mer. Nå iaf så är jag trött idag :P

Idag kommer Pööösan till mig, då ska vi och se Assis match och sen ska vi hem till mig och jyra och sen har vi träning. :)




Det finns vissa som förgyller dagen bättre än andra - Pööösan, Frida, Emma, Elin <3

Kommentarer
Postat av: Pööös"an"

Haha, vad snabbt du skrev allt detta! :D Du förgyller min dag med :)

2007-05-06 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0