Jahaja!! Eller?

Ja just det? Eller nej, inte vet jag? Har ingen aning, är rätt förvirrad för tillfället :D
Dessutom har jag lagt märke till att jag inte skrivit på länge så jag tänkte att jag gör det för att rädda Elins kväll, anything for you honey! ;)


Anyway...

I veckan har jag blivit dödsförkyld, eller iaf så känns det som att mina lungor ska spricka. Haha jag och Frida satt och diskuterade min förkylning:
Frida- Du kanske har lunginflammation?
Jag- Nej jag tror det är KÅL.


Haha menade ju givetvis kol men shit the same :D




Måndag gjorde jag inte så mycket, var och badade med mina grabbar på IV:n. Jocke och Jens öppnade ett gym i bassängen, haha, ni är för roliga :D sen på kvällen tränade jag och det var ju kanske inte så smart för då blev jag bara ännu mera sjuk.


Tisdag, ja, jag vet inte riktigt vad jag gjorde på tisdag, hade feber på skolan så den dagen är lite suddig.Jag hade iaf innebandy träning på kvällen som jag var med på.


Onsdag var jag hemma från skolan, sen på kvällen for jag till Frida för att ge henne lite nattligt sällskap. Det första jag gjorde när jag kom till Frida var att utforska kylskåpet eftersom jag inte hade ätit på hela dagen. Det jag hittade att äta var: En korvbit och två riskakor och ett glas juice :D
Haha, sen så hade vi hade inget att göra så vi började prata med en från typ turkiet på msn, så ville han starta ett röstsamtal eller vad det nu heter, så vi gjorde det. Jag pratade för Frida vågade inte såklart :D


Han-Hello?
Jag- Hello mr. taliban, welcome to sweden!
Han-Who are you?
Jag- I'm Fridas kompis :D
Han-Hello?
Jag och Frida rullar på golvet av skratt eftersom jag så ofta skryter om att jag är kung på engelska :D
Han-Hello?
Han-Hello?
Vi ligger fortfarande och skrattar....
Han-Hello?
Han- One hundered time hello!!


HAHAHAHA :D


Fan vad kul vi hade :D


Torsdag: Åkte jag med bussen till skolan. Sen hade vi en massa lektioner och sen idrott. På idrotten deltog jag ej eftersom jag är sjuk så jag fick vara idrottslärare med Mats istället :) Han tyckte jag var bra och sa att jag fick sköta resten av lektionen vilket jag gjorde :)
Sen när jag kom hem från skolan så la jag mig och vilade inför fotbollsträningen som jag inte skulle delta på men jag skulle ju dit och titta :) For dit iaf, stod och trixade lite och tränade lite nickar mot väggen och passade åt dom andra när dom behövde en extra :)
Efter den åkte jag med Loyd till sporthallen för jag skulle på innebandyträning. Loyd kunde då inte hitta en parkeringsplats som dög åt honom så vi fick fara runt på parkeringen något varv där före också :D


Fredag: Försov jag mig. Men hann ändå till bussen :) Var på NK:n och labbade. UB gav mig och Lars MVG, fast hur seriös hon var med det, de vet jag ju inte :D
Efter den lektionen slutade vi för dagen, men jag och Mary stannade kvar för att jobba lite med projektet. Det verkar lösa sig bra! När vi var färdiga med det satte jag mig i soffan med Ante och utmanade han i Vem vill bli miljonär. Han var faktiskt mycket bättre än jag trott, men jag vann ju givetvis :) Efter det så gick vi och åt och sen spelade jag,mary, lars och robbe plump, som jag också vann i ;)
När vi spelat färdigt var klockan 11.45 så då började jag vandra upp till frisör för en färgning och slingning hos min egen proffsfrisör ELIN ;) Hon är btw skit snygg i håret nu!! :) Jag med, för Elin har fixat, finns ingen bättre på mitt hår än Elin, hon känner det väl verkar det som :D
Sen när jag kom hem så kom Fina och Emma för Fina skulle hämta sin dress, sen klädde jag på mig och for till Malin för vi skulle till happis på bandy. Det var inte en bra match och domarna var dom sämsta jag sett i år! Karlsborg förlorade mot H/T med 5-7 =/
Nu ligger jag här och imorgon ska jag upp och jobba, sen ska jag och kolla på en jacka.

Söndag ska jag döma från 08.30 till 14.00. 14.00 har jag samling till min egen match och 16.00 börjar matchen mot Argentum i sporthallen för den som är intresserad :)


Malin, Elin, Frida <3  ---helt utan inbördes ordning!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Skit blogg!

2007-01-20 @ 14:12:57
Postat av: Anonym

hahaha mr taliban..

2007-01-22 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0