DM bla.

Började med att jag somnade typ 23 på fredag och vaknade av mig själv 05.30 på lördag, jag drömde att jag blev biten av en krokodil i foten så jag var ju givetvis tvungen att vakna och kolla så foten var hel. Det var den också :)
 Då tänkte jag att ja jag behöve ju inte stiga upp fören om en timme så jag slog igång senaste avsnittet av O.C och såg det, åååh det är så bra :)

Sen steg jag upp och gjorde mig färdigt och sen for vi till sporthallen där vi hade samling. Tog snabbt som fan en plats i Berths buss eftersom jag har sett hur Danne kör bil :D


När vi kom fram så såg vi slutet på herrarnas match och gick sen och bytte om inför matchen mot IBK Boden.
Själva matchen gick inte så där jätte bra för laget, eller okej, det gick skit sämst, men jag tyckte själv att det gick bra för mig om man tänker på att jag har en helt ny position.
Nåja, förlust med 5-0 men vi tänkte inte mer på det utan sa att vi skulle ta nya tag till matchen mot Sangis.


Mellan våra matcher såg vi på herrarnas match och var och käkade och lite sånt :)


Sen var det då dags för match och jag var nervösare än nervösast eftersom Sangis är ett himla bra lag! Men den matchen gick faktiskt underbart bra för mig tydligen, alla andra utom jag tyckte det. Nå men iaf så förlorade vi med 6-3 men det var orättvisa siffror för själva matchen var jämn, men dom tog vara på sina chanser.


Efter matchen kom jag, Elin och Ida fram till att vi skulle stanna och se herrarnas match som var dan efter.

Så vi for och sov med dom på Tele 24 i gällivare. Haha! Det började med att jag och Elin råkades gå in i bastun när några från herrlaget satt :D Haha!
Sen när dom var färdiga så gick vi och satte oss där och det var himla skönt det! Sen så gick vi och var sociala med en del i laget och började fixa våra sovgrejer. Jag la mig bredvid Robin/Elin och Adam. Där låg jag bra :D


Sen kom Kåffe och hälsade på och ville bli utmanad i "Vem vill bli miljonär". Jag antog utmaningen eftersom jag var helt säker på att vinna, vilket jag inte gjorde för att Kåffe fuskade :P
Jag var snäll och hjälpte honom med en massa frågor och sen när jag inte kunde så sa han fel alternativ med flit så jag skulle få game over. Den jäveln!! Men vill han vinna på fusk så måste jag ju låta han :D


Under natten härjade en massa som vi har legat och skrattat åt tills vi somnade typ. :)


Sen på morgon gick det tungt som bara den att stiga upp men vi gjorde det hur som helst ;P

Satte oss och såg på herrarnas uppvärmning och käkade frukost, sen började matchen och jag har aldrig sett herrarna spela så bra som idag. Dom var helt suveräna! Tyvärr förlorade dom med 6-5 men det var ett ra resultat för laget dom mötte spelar i en division högre än dom :)


Sen så for vi hem och när jag kom hem la jag mig på soffan och såg på tv. Sen for jag med Frida på hockey, det var även det en riktigt bra match. Spännande som fanken! Kalix vann med 1-0 :)


Sen skjutsade Stefan och Mamma-Lena hem mig och då la jag mig i soffan och såg La Liga. :)


Nu är jag trött som fan och ska sova.


Det ser ljusare ut? :)


Frida, Elin och Malin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0