Can you feel the love tonight?

Läste just Fridas blogg och hon inspirerade mig till att skriva något kärleksfullt :)

Tänkte att jag skulle skriva om mina vänner, dom absolut bästa!!

Frida Åström

Vad skulle jag göra utan dig? Det finns ingen som förstår mig som du gör. Vi tänker likadant, bara det att du oftast tänker bättre än vad jag gör. Och  tänk alla minnen vi har tillsammans, alla gånger vi har badat i hamnen med ja du vet, och den gången vi dansade tango i sidenkalsonger när fel personer kom in. Vi har känt varandra så himla länge nu, och det känns bara bättre och bättre för varje dag. Just nu saknar jag dig och zebran när jag ligger här ensam i min säng och filosoferar, har just pratat med dig i telefonen så dagen är ju räddad i alla fall. Can't wait until tomorrow! Då ska vi catcha upp veckan som gått! Dessutom kommer du ju snart att bli min sambo, eller ja redan på söndag hoppas jag ;) Vi har ju våran lägenhet som vi bor i :)Jag älskar dig Frida!

Elin Eliasson

Du är en av dom jag känt längst av alla, men det är inte fören nu på senare dagar vi har funnit varandra helt. Jag är så glad för att vi har gjort det för nu vet jag vad jag har missat i alla år. Nu har vi hela livet att ta ikapp det. Vi har alltid så roligt och jag vet att jag kan prata med dig om allt. Jag håller på att längta ihjäl mig tills vi ska utomlands, då är det bara du och jag, gud vad skönt det ska bli, jag ser verkligen fram emot det! :) Jag älskar dig Elin!

Malin Simu

En av dom absolut gulligaste människor jag träffat! Du ställer verkligen upp för mig och det är jag dig evigt tacksam för! Jag förstår inte hur du orkar hålla på att skjutsa mig hela tiden, men jag lovar att direkt jag har körkort ska jag återgällda dig :) Jag ser fram emot hela sommaren, då kommer vi träffa varandra nästan varje dag, det är alltid ett nöje att träffa dig. :) Jag älskar dig Malin!

Kristian Ekberg

Ja, vad ska man säga? Hade du varit med i Greys Anatomy hade du varit Dr.McDreamy. Jag har inte känt dig så länge men det känns som att vi har känt varandra i flera år. Jag kan prata med dig om allting, mestadels blir det ju fotboll men det är helt okej, det är ju något jag älskar! Du är den helt klart Stockholms bästa kille!! :)

Mikael Nilsson

Du är nog den enda i hela världen, (förutom jag själv) som tycker jag är rolig, och det är ju en himla positiv egenskap :D Sen så vet du exakt hur jag fungerar och det verkar du utnyttja ganska bra med att retas till exempel!! Nåja, det är ju roligt det med så jag ska inte gnälla. Men det är alltid lika roligt att prata med dig iaf :)


Jag vill att ni ska veta att jag är så himla stolt över att få vara eran vän, för ni är verkligen det bästa som finns. Jag kommer alltid att ställa upp för er precis lika mycket som ni ställer upp för mig. Nu finns det ingen återvändo, nu har ni blivit mina vänner och ni kommer aldrig mer slippa mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0