Oj vad duktigt!

Jag lovade att bättra mig med uppdateringar, men det har jag ju verkligen inte gjort. Ber om ursäkt för detta!

Inte mycket har hänt egentligen, jag jobbar, spelar innebandy, sover och äter i princip. Känner att jag verkligen behöver mitt lilla "jullov" hemma i Kalix som väntar. Blir dock ett kort ett, 23-27 dec endast. Träning 27e igen så då är jag tillbaka i Umeå.

Om vi går till innebandyn då; Vi har fått ett x antal nya spelare. Linn Johansson, Ersboda. Elin Hilli, RIG Umeå och Evelina Sjöberg, IKSU Elit. Ni ska känna er varmt välkomna till Umeå City, gänget som alltid har roligt! :)

Matcherna har varit minst sagt upp och ned, men nu ligger vi på en 6e plats i serien, vilket är helt ok med tanke på de mål vi har satt upp och förutsättningarna då såklart. Denna säsong är vi ju, som sagt ett helt nytt lag, med nya tränare och nytt spelsystem, så det är mycket att ta in. Men senaste veckorna har det sett riktigt bra ut och vi krossade IBF Dalen hemma förra fredagen. I helgen väntar IBK Boden på bortaplanen. En match som kommer bli riktigt tuff, även om det gått tungt för Boden den senaste tiden, så är de alltid riktigt bra på hemmaplan. För mig personligen kommer detta bli en riktigt rolig match, känns nästan som hemmaplan eftersom man spelat matcher i Boden sedan man var knatte. Dessutom skall jag se till att världens bästa Lisa Karlsson ska få sig en tryckare eller två. Närå, men hon ska inte få göra mål iaf ;)

Mamma och pappa kommer och kikar på matchen också, ska bli riktigt roligt att träffa dem. Och extra roligt att pappa är med eftersom det blir hans första match han ser mig spela i City. Dessutom har mamma lovat att ta med sig lussebullar åt mig. Pax för att äta någon i bussen på vägen hem! Förhoppningsvis så kan jag tvinga någon av mina kompisar från Kalix att komma och kika också, skulle vara sjukt roligt om Empa kunde komma iaf. :)

Idag har jag inte gjort avsevärt mycket, har jobbat hela dagen, for hem och dog på soffan, drog iväg på Iksu och kika innebandy med Kakan, Amanda, Hilli, Elsa, Jennie och icket att förglömma - LILLA SMULAN! Hon måste vara sötaste ungen i världen. Förra matchen hade hon sagt till vår sportchef att jag var hennes bästa vän och idag sa hon till Hilli att hon har nr. 17 för att jag har det och att hon vill vara som mig. Så gullig! :) Sen har hon även nr. 17 för att hennes kusin Mikael Zingmark har det, men det nämner jag bara nu för att inte Mikael ska bli ledsen. Sorry Mikael ;)

Anyway så gör jag absolut ingenting ikväll, en fredagkväll, kan ni fatta det? So boring så om någon har några smaskiga förslag så är jag SÅ på!


Who will love me for me?


På återläsande!

// # 17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0