dags för uppdatering!

Sommarlovet är nu slut för bloggen. Nu kör jag igång igen, kan ju inte vara sämre än Amanda Nordin ;) Dessutom så har Fegon efterlyst uppdateringar och det känns som taskigt att göra honom besviken.

Det är mycket som har hänt, både positiva och negativa saker. Men vi kan väl ända säga som så att sommaren har varit grym de dagar jag varit ledig! :)

Idag är jag ett år äldre, woho! Detta fick mig att fundera på varför man säger grattis i för- och efterSKOTT. Vadå skott liksom? Är det för att man sjunger; "ja då ska hon/han skjutas" eller vad handlar det om egentligen? Ett mysterium för mig!

Denna helg skall iaf tillbringas med världens bästa brudar och tränare/ledare, alltså Umeå City. Kan knappast sluta annat än kung! Vi har ett helt gäng nya spelare som alla är grymma både på och utanför planen, så det känns verkligen superbra i år. Läs mer på www.umeacity.se vettja! :)

Till veckan börjar jag och Johanna, Ante, Andreassen på vårt nya jobb. Känns både nervöst och spännande. Roligt att lära känna nytt folk och trevligt med lite extra klirr i kassan :)

Nej nu måste jag packa. Känns jobbigt, jag hatar att packa. Återkommer efter helgen, säkert med några trevliga citat från någon flosklare i laget, brukar oftast vara jag själv men vi har några till som inte är så dåliga heller ;)

Elsa Lindahl: "Ska vi ha en toarulle med eller utan papper?"
För mig, en helt naturlig fråga egentligen eftersom det bara stod ett toarulle på vår packlista. Men jag ska samla alla citat här för att försöka undvika att få värstingtröjan själv ;) Så brudar, SE UPP!

tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0