Yeee!

Det här med att uppdatera varje dag, det gick ju alldeles lysande? Whatever!

Jag har faktiskt haft mycket för mig :)

Nu kommer jag inte ens ihåg vad det är jag har gjort, men det var ju mindre noga.

Just nu taggar jag för lördag. Kommer bli en kanonkväll! Först kommer en massa brudar till mig där vi ska dricka, snacka skit och eventuellt göra några uppdrag kanske? Viktiga missions! Efter det ska vi och äta på Schlagerklubben, grillbuffé har jag för mig att det bjöds på, med herrlaget, styrelse och sponsorer. Jag taggar gärnet!

Nu väntar jag på att Lisa ska sluta jobba så hon kan ringa mig så jag får skvallra lite nyheter :D
Imorgon ska vi på stan och kolla lite efter outfits till lördag och förhoppningsvis ska vi och hämta ut ett paket till mig. Hoppas bara att det kommer då :) Bolaget skall även besökas.


Nej, nu orkar jag inte sitta här. Lisa ringer snart och sen ska jag och storhandla. Blä!




Tjofaderittan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0