besviken!

Det är vad jag är. På mig själv. Jag lovade att uppdatera varje dag men har inte gjort det. Var är min karaktär? Tur att jag har Lisa som kunde muntra upp mig med att:"Man får faktiskt ett frikort varje vecka!" Haha, så söt :) Dock har jag förbrukat denna veckas frikort + 2 veckor framåt så nu vet jag vad som väntar. Uppdatering varje dag, annars åker jag på stryk!

Vad har hänt då? Ja i fredags promenerade jag först in till stan, skulle få fixat ryggen men massage och knäckning. Sen mötte jag upp Lisa som kom med tåget från Boden, så vi surrade och promenerade mot henne. När vi kom fram bestämde vi oss för att vi bara måste äta brunch. Så vi sprang ner på ICA och handlade färskt bröd, chokladmjölk och färska jordgubbar. Var så himla gott! Vi råkade även handla chips, godis, coca-cola och grejer till tacos :D

Efter brunchen tog vi oss en promenad till för att hämta ut vårt paket, BIG AND BIGGER är verkligen månadens köp! Om inte årets? Kanonbra produkt för mitt hår iaf :)

Efter middagen blev vi trötta och rastlösa så vi drog igång vattenpipan och satt och puffade på den. Lisa lyckades göra rökringar vilket gjorde mig förbannad, eftersom jag inte kunde, så vi la ned rökandet och drog igång sångkarriären till Så ska det låta.

Lördag var dagen med stort D. SM-finalerna väntade på tv:n och vilken jäkla damfinal vi fick se sen! Helt sjukt spännande! Herrfinalen var dock inget att hurra för, var t.o.m så händelselös att både jag och Lisa somnade. Jag vaknade dock när kommentatorerna gapade att min man, Rickie, hade gjort mål. Det är ju alltid fint att vakna till :)

När vi hade vaknat såg vi färdigt herrfinalen och satt samtidigt och försökte klura ut vad vi skulle göra till middag. Det blev jag som stod för matlagningen och på menyn stod; Bullens varmkorv med bröd. Dryck: Avslagen och varm, Coca-Cola. Tillval; Ketchup, Senapen var gammal. Jag lyckades stormkoka korvarna så de var lagomt sega och rynkiga när vi skulle äta dem. MUMS? Nej inte direkt! Till råga på allt fick jag för mig att jag skulle hälla ut vattnet som korvarna hade kokat i, så när vi skulle hugga in på vår andra, extremt goda korv, så var de iskalla. Med andra ord; jag kan inte laga mat!
Komiskt med tanke på min utbildning.

Lördag var vi ytterst rastlösa och vi fick för oss att vi skulle ta till flaskan, vilket vi gjorde. Vi drack en drink var, sjöng lite singstar och sen kom vi på att vi skulle spara oss till nästa helg istället. Är vi störda? Svar ja!


Idag har vi inte gjort så mycket alls, prommis till stan för att kika lite outfits, kollat lite fotboll och nu har jag vikt in lite tvätt. Får se vad kvällen har att erbjuda, mest troligt endast TV. But hey! Who am I to complain? Big bang är ju iaf ikväll. :)



Make love, not war!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0