2:a dagen på raken jag uppdaterar!

Ja, än så länge håller jag ju vad jag lovat, men man får ju se hur länge det håller i sig?!

Idag tog jag och Lisa en lång sovmorgon, vaknade 11.15, vilket var underbart skönt. Jag verkligen älskar Hilmas säng, tack för lånet Hilmutt :D
Har varit stressigt på senaste tiden, och mycket att tänka på, jag behövde verkligen sova ut. Idag ska vi väl egentligen inte göra någonting speciellt, sitta i seket på sporthushallen under Umeåcupen från 19-23.30. Känns väl sisådär. Har jätte ont i halsen och snorig, så publiken, spelarna och domarna för ha överseende med att jag låter som en kratta i mikrofonen.

Nej, nu ska jag surfa runt lite till och sen ska vi göra oss färdiga, för vad vet jag egentligen inte. Men vi måste ju vara snygga ifall någonting dyker upp ;D




På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0