Update...

Hinner med en snabb uppdatering.

Igår kom jag hem från min sjukhusvistelse, har mått dåligt sen i måndags och i onsdags när vi var på derbyt så var jag tvungen fara hem för att jag hade så sjukt ont i magen. Jag klarade inte att köra hem till  g-gården så jag for till mamma och pappa där mamma bestämde sig för att skjutsa mig till akuten.

Där tog dem en massa prover och trodde att jag hade magsår eller en inflammation i en ficka i tarmen (som endast gamla drabbas av). Anyway så fick jag sova över där vilket var så jävla trist det bara kan bli. Kl 8 på morgonen skulle jag få fara på skiktröntgen men det blev inte förens 13.30, vilket jag var väldigt förbannad över etftersom jag varken fick äta eller dricka, och det hade jag inte gjort sedan tisdag morgon då jag åt en smörgås till frukost.

Då resultatet från röntgen kommer så säger läkaren att jag mest troligt har en cysta på min äggstock, så jag fick åka ambulans till akuten i sunderbyn. När jag då suttit där en timma så får jag träffa någon slags chef på kirurgen, vilket skrämde mig ordentligt. Han frågar mig när jag ska ha min nästa mens och jag säger på ca 1.5 vecka. Jaha säger han och börjar svära. Jag frågar honom vad som är fel och han säger att jag inte har någon cysta utan det jag led av var ägglossning samt en kraftig magsjuka som tydligen många blivit drabbade av senaste två veckorna.

Efter "diagnosen" får jag dricka nyponsoppa och får en varm polarklämma, jag var då så hungrig att jag trodde jag skulle dö, och jag kämpade för glatta livet för att inte sluka hela mackan på en gång. 10 min senare satt jag i en taxi på väg hem igen.

NÖDVÄNDIGT!


Detta innebär att det inte blir någon tjejfest för mig i helgen, och denna hade jag verkligen sett fram emot, så det gjorde mig förbannad.


Men men, det var skönt att komma hem till Jocke och mina två busisar som för övrigt ligger här bredvid mig i soffan och sprattlar (drömmer), haha! Så söta :)



Nej nu ska jag kika vidare på intranätet. Söker efter en Nintendo DSi och en knallrosa Ipod :) VIll ha, vill ha, vill ha!! :)





Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0