Sommar, sommar, sommar....

Ja, sist jag skrev var i början av sommaren. Nu är det den 13 augusti, jag har jobbat färdigt och det är ganska fint väder iaf :)

Idag hade jag tänkt börja baka till när jag fyller år, men jag har inte orkat det ännu. Tänkte iaf städa och börja flyttpacka lite :)

Om 11 dagar far jag, Fiffo och Sara till Aiya Napa. Kommer bli SÅ skönt. Har inte varit ledig nå i sommar så jag känner att jag behöver det. Att det dessutom blir med två underbara människor känns ännu bättre :) Dock kommer jag och Frida ha slagit ihjäl varandra i slutet på veckan men det är ju inte ovanligt, är man som systrar så är man, då blir det så. Har ju liksom känt henne sen jag var spermie :)

anyway så har vi match idag, match på lördag och på torsdag har vi derby mot assi (on my birthday), på onsdag ska vi till luleå en sväng och inhandla inför utlandet och umgås :)


jag vet inte om jag har så mycket vettigt att skriva.


Nåja, slut på uppdateringen. har skrivkramp :)


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0