Lonely

I'm Mr. Lonely, lallalal.....

mmm, just det, har jobbat 8-16 idag och det har gått sakta hela dagen, imorgon förmodar jag att dagen kommer gå 100 gånger så sakta, jag jobbar 7-12 och 16-21, delad tur alltså och jag ska vara vaken till 3 ungefär eftersom att jag lovat Jocke att hämta honom från krogen. jag skall ha en stor eloge om jag lyckas hålla mig vaken tills dess för jag har varit trött sen kl 14 idag ca.

skönt ändå att jobba under kalixdagen, då kan man säga att det är därför man inte festar som alla andra. (en liten parantes bara)

jag längtar till skolan börjar så man får träffa "gänget" så att säga. då blir det nog en massa surr eftersom man inte har setts på länge, fast en del kommer jag ju träffa en massa i sommar hoppas jag. jag ska minsann tvinga carro att komma och titta när vi spelar mot notviken 2, hon spelar ju i deras a-lag så jag hoppas att hon kan avvara mig den tiden ;)

jag har så tråkigt. (en liten parantes 2)

hejdå

Kommentarer
Postat av: frida

hör av dig när du är ledig ditt skum

2008-07-05 @ 16:35:05
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0