länge sedan

jag uppdaterade :P har inte orkat dock.

det har inte hänt särskilt mycket sen jag skrev sist, vi har varit och paddla med skolan i råne skärgård som sagt, vi såg ett gäng sälar som var fräna, sov i tält, spelade kubb, mös och umgicks runt elden och paddlade tillbaka dagen efter. jag hade världens träningsvärk i latissimus dorsi (lite kan jag ändå) och var faktiskt brun när jag kom hem, det är ju alltid roligt. dock hade jag bränt mig i pannan så det var inte nå vidare roligt att spela mittback dagen efter och nicka den förpestade bollen hela tiden.

det har även hunnits med lite fest med frida och sara, med singstar och guitar hero. nina som bor 2 hyreshus bort, hade minsann hört oss, haha vackert det skall ha låtit?! :D

idag börjar jag jobba, skall bli skönt att ha något att göra om dagarna, fast samtidigt så längtar jag tills jag slutar jobba, men hang on, det är ju bara 7 veckor kvar!

i helgen blir det fest igen, ska till lule, eller rättare sagt till chrille och se sverige-spanien och sedan blir det utgång och därfefter en sleep over hos anna ---guld

nej nu skall jag ta och göra någon nytta, vad det då än kan vara. mamma kommer nog förbi och hälsar på förmodar jag :)


att längta till:

tandsmycke
innebandyn (inte länge kvar nu)
utlandet
stockholm med anna
tatuering
skolan börjar, tro det eller ej men jag längtar

men först..... jobb och slit i sommar.


just do it!

Kommentarer
Postat av: EMMA

vad ska du tatuera? :D

2008-06-12 @ 18:23:08
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0