Premiär

för Så ska det låta, absolut bästaste programet, eller iaf nästan :) Men roligt är det.

Jag är en ensam stackare ikväll, Jocke är i happis och spelar hockey, och det ville jag absolut inte följa med på så jag tänkte få lite gjort så jag for till mamma och pappa för att åtminstone färga min utväxt, vilket jag har gjort men jag tyckte att håret blev för mörkt. Så nu längtar jag tills Elin kommer hem så hon kan åtgärda mitt misstag :D

Imorgon ska vi till grannlandet, Jocke har fotbollsmatch så det skall bli intressant att se :)

I övrigt hade jag nog ingenting mer att förtälja, men jag kommer säkerligen på någonting bra senare som jag då inte ids gå och lägga in i bloggen så det blir tillslut som en fis i rymden.

Jo, Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0