Inte länge kvar nu..

nu är det 2 dagar tills jag fyller år, inte för att det spelar någon roll men det är ju fränt att bli vuxen.
det är 11 dagar tills jag, anna och madde far till stockholm.
det är 14 dagar tills jag och jocke far till cypern.

oj oj vad jag längtar :) resan har jag fått av jocke i födelsedagspresent, en riktigt fin present måste jag säga!



nu är innebandyn igång på riktigt och det är inte länge kvar till dm. vi har fått utökning i laget sen förra året. två stycken har slutat och jag tror arr det är tre stycken som har börjat?! :) okej, vi gick visst bara 1+ men det är ju bättre än 0 :)


nåja, jag har ingen motivation till att skriva just nu märker jag.

hör av mig när jag kommer på något :P


Tja!

Kommentarer
Postat av: frida

jajaja givetvis, det är ju det senaste ;) dom röda fläckarna på ryggen är favoriter

2008-08-23 @ 10:52:21
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0