Stressigt värre...

Mmm, det är det, vi har en  SVINIGT TRÅKIG kurs, jag trodde att det skulle vara den roligaste typ, men oj så fel jag hade. Vi ska göra 5 uppgifter till nästa vecka och en till den 10 dec. Dock är det gruppuppgifter som tur var, för jag fattar då ingenting utav dem själv, Hannah och Maria har fått förklara så mycket så snart är dom nog gråhåriga!


Anyway så får jag och Jocke veta på måndag om vi får lägenheten, HOPPAS HOPPAS HOPPAS!! jag vill verkligen ha den ju!

Hmm, jag har skrivkramp, kommer inte på någonting att skriva om. Ja vi har match på lördag för första gången på evigheter känns det som, Gällivare borta, trist att åka dit när det är Spanien - Sverige på tv men, jag överlever, har ju redan sett båda lagen live förra året så ;)

Jaha nu tog det slut på skrivandet.

Tooodiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0