Stressigare än någonsin!

Japp, dessa 4 dagar har varit stressigare än någonsin.

På tisdag skulle en rapport vara inlämnad om någonting jag knappt fattade vad den handlade om(?) men jag gjorde färdigt den och skickade in den i tid. Jag hade även halkbana direkt på morgonen, till min stora glädje såg jag att Hannah också skulle göra den då så vi fick sitta i bilen samtidigt när vi gjorde våra halkisar och skrattade, det var roligt :) Efter halkbanan for jag och Jocke och käkade lunch på hotellet och sen for vi hem och tog en tupplur och när jag vaknade insåg jag att det var dags för mitt teoriprov, vilket gick FINT, klarade det iaf men :D nä jag kom hem bokade jag uppkörningen, vilket blev IDAG. Som jag klarade! ;)

Hela dagen igår höll vi på att flytta och städa och flytta och borra och städa och ja, allt på en gång har det varit. men nu känns det så himla mycket bättre.

Ville bara uppdatera! :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis för fan!;) YOU ROCK!

2007-11-29 @ 19:39:43
URL: http://ceclar.blogspot.com
Postat av: Wennberg

Grattis till körkortet!!!
Jag som trodde att du aldrig sku ta det, man har ju hört vad Brylle har sagt om din körning :)

2007-11-30 @ 10:21:42
Postat av: Pöööös

GRATTIS SÖT CAMILL!! :)

2007-11-30 @ 18:54:02
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Camilla

haha, ja där fick ni alla som inte trodde mig ;) Haha, wennberg nu måste du se upp i trafiken :D

2007-12-06 @ 13:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0