Jisses!

Ja herregud så mycket jag har hunnit med! I fredags var vi och bowlade och käka trendbuffé, jag vann på våran bana, det var jag, rebbe, roger/brylle, maria och sanna. haha, roligt var det =) efter det for vi till lule och dagen efter kom mamma, pappa, linus och linda och hälsade på och käka middag hos oss. på söndag hade vi match mot boden som var lite mindre lyckad tyvärr men ja, 1 p iaf.

måndag hade jag date med cecca och maria på skolan inför tentan, det var väldans trevligt, hoppas att maria inte ser mig med gravid magen! :D

idag har vi 'ven haft tenta i psykologi, det gick mycket bra! och idag ska jag och jocke hem till kalix, jag har träning typ varje dag. men det blir trevligt då får jag jyra på med brudarna också!

ska nog höra med landström om vi ska styra nå här snart. nåja den som lever får se!


hinner inte med någon lång saga idag, håller mig bara uppdaterad! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0