Cooling dårå!

Hmm, ja jag vet inte riktigt var det coola kom in, men jag antar att jag är en jäkla bra mockarutsbakare eftersom att Joakim, Fredrik och Nicke fick smaka nu på morgonen och dem ville att jag gärna fick göra om dem eftersom jag t.o.m fick beröm. Kul att man får det över någonting!

Anyway, jag satt igår och var nostalgisk över det gågna året, satt och läste min och försökte att iaf hitta något sådant inlägg i Fridas blogg men hon uppdaterar ju varannan minut så det är nog allra längst ned på listan, hittar det inte med andra ord :D     
Hur som helst så hade vi roligast i världen, "hello mr.taliban", "torkel i knipa" ENS haha, det ordet använde vi i varje mening endast för att Bid hade dragit igång det, haha, så himla roligt!

Idag har jag varit ledig, har suttit hemma typ och snart ska vi till Kalix för jag har träning, hmm ja när var den nu då? JO KL 21-22.30. mest sugig tid, men ja, jag är ledig imorgon så det är ingen fara för min del.

Sen på kvällen har vi fotbollsavslutning, det ska bli himla roligt med lite bowling och käka på hotellet, det blir nice :) Jag och Persson ska äga bowlingen som vi oftast brukar ;) (ni kan kalla oss rännstensungarna!) :D


Nåja, dagens uppdatering är över, är mest less på allting just nu, mycket att göra you know!


Kommentarer
Postat av: Wennberg

Hej Camilla!
Såg på msn att du bloggar så var ju tvungen att titta in o säga hej. Så hej! Fin blogg du har, o en massa upptåg som vanligt :)

Ha d

/L

2007-11-04 @ 21:49:28
URL: http://www.1br0wneyedgirl.blogspot.com
Postat av: Camilla

Haha ja du vet ju att det hör till med upptåg :)

2007-11-05 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0