Lite kort om:

Frida, min alldeles egen syster. Eller kanske inte syster, kanske mer själsfrände. Vi har alltid så himla skoj. Till och med när vi bråkar, då bråkar vi och tjafsar och småtjurar vi på varandra och är jätte arga och till slut kommer vi inte ens ihåg vad vi bråkade om och då måste vi givetvis skratta åt det eftersom vi är två ganska så patetiska människor egentligen. Men Frida ställer upp som ingen annan och det uppskattar jag mer än livet. Det jag ville säga var ju då att Frida är KING! :)

Elin, finns det snällare? Finns ingen som ställer upp så mycket för att få mitt hår, mina ögonbryn och ögonfransar att se bra ut. Hon är verkligen som en ängel som ställer upp så mycket som hon gör. Det finns inte heller någon roligare, herregud vad den tjejen kan göra bort sig, haha, man får alltid skratta, det är ju något nytt varje dag. Senast i måndags så hade det hänt 2 gånger på en och samma gång, och det var inte roligt det sista som hände :P Sammanfattningsvis så vill jag säga att även Elin är KING! :)



Sen tycker jag även att Daniel Eriksson, Kristian Ekberg och Emma Enholm bör nämnas, finns knappast snällare än alla dessa människor, tack för att ni finns! :)



Tänkte bara säga det också att även jag är ju givetvis KING ;) HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha baby, du är så söt :) jag måste hålla med om det sistnämnda, du är verkligen king=) PÖSS!

2007-03-29 @ 21:45:30
Postat av: fiffomiffo

by:fiffomiffo

2007-03-29 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0